JANAF dobitnik posebne nagrade žirija Zlatnog indeksa 2010.

16.05.2011. 10:32

Zagreb - Svečanosti dodjele nagrade Zlatni indeks 2010. održana je danas, 16. svibnja 2011. godine u Zagrebu. To je nagrada koja je ove godine dodijeljena po prvi put, a koju studentske udruge zagrebačkog sveučilišta dodjeljuju tvrtkama za društveno odgovorno ponašanje u protekloj godini.

Zlatni indeks 2010., na koji se prijavilo 27 tvrtki, dodijelio je ukupno 13 nagrada u pet kategorija te posebnu nagradu žirija za dodatni trud i zalaganje za studentski život i Grand Prix, koji se dodjeljuje izravno onim tvrtkama koje su prikupile najveći broj nagrada.

U studentske su projekte najviše ulagale tvrtke Holcim Hrvatska, Hrvatska poštanska banka, te Coca Cola HBC Hrvatska. Najveći broj stipendija podijelile su tvrtke Renoprom i INA, dok su u kategoriji Prakse dobitnici Ernst & Young, Hrvatska poštanska banka i Ericsson Nikola Tesla. U sudjelovanju na studentskim projektima u organizaciji studenata i studentskih udruga ističu se Euro-UNIT i Coca Cola HBC Hrvatska.

Dodijeljene su i posebne nagrade za najbolji imidž prema percepciji studenata, temeljene na velikom istraživanju tvrtke Hendal Market Research koje je obuhvatilo pet fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a koje je pokazalo da najbolji imidž imaju Henkel Croatia, INA i Ericsson Nikola Tesla.

Posebne nagrade žirija pripale su tvrtkama Kolektiva web, Jadranski naftovod te Pliva Hrvatska, dok su Grand Prix za velika privatna poduzeća odnijeli Coca Cola HBC Hrvatska i Ericsson Nikola Tesla, a u kategoriji mješovitih poduzeća INA i Hrvatska poštanska banka.

U projektu, koji je trajao sedam mjeseci, sudjelovalo je sedam studentskih udruga zagrebačkog sveučilišta pod krovnom organizacijom studentske udruge eStudent, osnovanom s ciljem povezivanja najboljih studenata Sveučilišta u Zagrebu i najboljih kompanija koje posluju u Hrvatskoj. Dobitnici su tvrtke koje su u 2010. najviše ulagale u studente putem stipendija, ulaganja u studentske udruge i projekte, praksi, te sudjelovanja na projektima.

Nagrada Zlatni indeks želi nagraditi i promovira tvrtke i institucije koje svojim radom, djelovanjem i svim ostalim aktivnostima na bilo koji način sudjeluju u studentskom životu, potpomažu aktivnosti udruga ili sudjeluju u nekim od njihovih projekata. Želja je nagradom potaknuti ostale da se priključe i poboljšaju život studenata, studentskih udruga i klubova s ciljem razvoja što uspješnije komunikacije između gospodarstva i sveučilišta.